Blog problemleri giderilmiştir.Kırık link bildirimi yapmak için iletişime geçin./ Update;11/11/2018 Facebook | Twitter | Youtube | Google

19 Aralık 2014 Cuma

Göku kimdir?Kim la bu göku?

Herkese merhaba!Sanırım bir tanıtım yazısı eklemek için geç kaldım.Beni merak edenler için kısa bir tanıtım yazısı yayınlıyorum sorulu cevaplı şekilde olacak.(sizlerden gelenler vs) Lütfen bu yazıyı okurken egolarınızı devre dışı bırakın. :)

Kendini tanıtır mısın?
-Gökhan Küsmenoğlu 18 yaşındayım.İstanbul Kartal'da ikamet etmekteyim.Okumuyorum.Lojistik firmasında çalışıyorum kısacası sadece crossfire..

CrossFire hayatın nasıl başladı?
-6 sınıfta 2 arkadaşımın tavsiyesiyle başladığım bu yolculuk 5,5 yildir devam etmekte.

Bu kadar deneyimi nasıl kazandın?
-Turkmmo forumunda zamanında deneme moderatördüm bir hesap çalınma olayı olunca kendi blog ve forumları kurdum.Ücretli ücretsiz pek çok site yönettim.

Site işlerine neden çok önem veriyorsun?
-İnsanlara tek tek değilde toplu şekilde yardımcı olmak, onlara kendi bildiklerimi aktarmak hoşuma gidiyor, tabi bir yere kadar.En son açtığım gokuftw çok beğenildi.Şuan CrossFire bloglarından +500 K ziyaretçi çekmiş durumdayım.400 K eminim ki Facebook üzerinden geliyor.Çünkü Google aramalarında hack paylaşan mmo forumları çıkıyor ücretsiz domain olması zaten beni 1-0 geride bırakıyor.Türkistan,xcftr,crossfire turkey, cftr, xcftr adında pek çok sitem oldu ancak bazı nedenlerle kapattım.

G0KU ilk çarın mı hikayesi nedir?
Tabi ki hayır.Bu oyunda +30'dan fazla çarım.Çoğunu hatırlamıyorum bile ZP çekene kadar sürekli kutu kırar bırakırdım.G0KU sarı kazık olmadan önce GoKu.ftw? adında ilerliyordu.ZP işini abartınca sabit kaldım.5 Ocak'ta 2.yılını dolduracak.Şuana kadar 30 çarımı tek bir çarda toplasaydım hemen hemen bir yildiz çarım oluyordu ama nasip olmadi.

Göku ne demek?Nerden çıktı?
Bu işi orço gibi benzetenler var ancak açıklıyayım kesinlikle öyle değil.CrossFire EU oynarken portekizli arkdaşlar goku goku deyip duruyorlardı.Ben bu lakaba çok takıldım ve beğendim.Göku olarak değiştirdim ve 2 senedir göku olarak devam ediyorum.İsmimin Gökhan Küsmenoğlu olması da tamamen tesadüf sonradan farkına vardım zaten :)

Pek çok klan açtın şimdiye kadar keşke silmeseydim/bırakmasaydım dediğin olduğumu?
Tabi ki okuldan çok sevdiğim dostlarım la açtığımız bir klan vardı klan ismini değiştirmek için sürekli earn zp kasardık varımızı yoğumuzu verdik.İsmini NotForBro's™ yapmıştık.En büyük klanımız o idi.Hatta nicklerimizi NotForCry* NotForWin* NotForLove gibi değiştirmiştik ancak özel sebeplerden dolayı silmek zorunda kaldık.8 klanımız GROVE4LIFE çok tutuldu diyebilirim daha doğrusu çok sevildi bizde hakettiği yere getirmeye çalışıyoruz.

Bazen patch gelmeden spoiler olmadan gelecekleri biliyorsun bunları nasil bilebiliyorsun?
Çok basit Z8Games forumlarında ve GM profillerinde gezmek yetiyor.Yada diğer CrossFire güncellemelerini takip etmek.

Türk oyunculara bir tavsiyen varmı?
-Bence artık LOL gibi prof klanlar olmalı.Yani ne bileyim mafya gibi değilde aile ortamı için uğraşmalılar.ESL kayıtları olan hiç klan görmedim şu ana kadar ancak oyunda almanlara özenip onlar gibi takılıyorlar.Ayrıca hack,bp, spop m12s gibi noob olarak adlandırdığımız şeyleri kullanmlarıda kötü bi etken.Kullanmasınlar.


Başka sorularınız varsa burdan yorum olarak gönderebilirsiniz.Okuduğunuz için teşekkür ederim dostlar!



Sosyal Ağlarda Paylaş:
Sayfa Linki:
Sitene Ekle:
Forum'da Paylaş:

Gökhan Küsmenoğlu
Hayatını CrossFire'a adamış varlık türü.2009 - ∞ ♥ #göku #GROVE4LIFE #gökuwashere

''Göku kimdir?Kim la bu göku?'' Bu yazı; 19 Aralık 2014 Cuma tarihinde

0 yorum:

Yorum Gönder