Blog problemleri giderilmiştir.Kırık link bildirimi yapmak için iletişime geçin./ Update;11/11/2018 Facebook | Twitter | Youtube | Google

9 Ocak 2015 Cuma

ArxGaming!Yeni CrossFire PVP Server 2015!

DİKKAT! BEDAVA RP VERMİYOR OYUN ŞUAN AÇIK BETADA VE SIFIRLANMA OLMAYACAK BİLGİNİZE!

SORULARINIZI BURADAN SORUN ! ;

https://www.facebook.com/groups/ArxGaming/


Merhaba arkadaşlar gördüm ki ArxGaming açık betaya geçti herkes unuttu.Fakat ArxCF bu süre zarfında kendini çok geliştirdi.China'da olan özel silahlar itemler ve karakterler mevcut!

23/04/2015 EDİT ; KLAN SİSTEMİ VE CHİNA HARİTALARI EKLENDİ.BÜTÜN VIPLER MEVCUT

NA-EU-RU-BR 4 Adet Sunucusu Var!
x15 EXP+GP.
800 ZP günlük görevlerden.
1 $ İle 7524 ZP alabiliyorsunuz.
Oyunda hack oranı %0
Haftada en az 2 güncelleme ile CF China kadar gelişmiş CF PvP Server!

Yani 30 TL'ye 120.000 ZP alabiliyorsunuz!


LÜTFEN G0KU? & CROSSFIRE PVP SEVERLER GRUPLARINA KATILIN!

HATA ALIYORSANIZ BU KONUYU İNCELEYİN! FACEBOOK'TAN BANA MESAJ A TMAYIN! BİLDİKLERİMİ BURAYA AKTARDIM ZATEN!

http://gokuftw.blogspot.com/2015/01/crossfire-arxgaming-hatalar-ve-cozumleri.html



ÜYELİK LİNK ; http://bc.vc/jajWYW
Linkler ;

LİNKLER GÜNCELLENDİ. 02.05.2015
ArxGaming İndirme Linkleri ;

Yandex ; 
MEGACO : 
RGHOST ; 
TORRENT ; 
ArxGaming ; Forum;

ANTİVİRÜS LAUNCHER.EXE SİLEBİLİR! YÖNETİCİ OLARAK ÇALIŞTIRIN.EĞER SİLERSE OYUNA GİRERKEN DEVRE DIŞI BIRAKIN.
ORIGINAL LAUNCHER.EXE!
http://bc.vc/ayZq1M

FORUM ;
http://bc.vc/QEFr1r

RESİMLER KAPALI BETAYA AİTTİR.ŞUAN RP VERMİYOR SADECE GÜNLÜK GÖREVDEN RP ALABİLİRSİNİZ.












Sosyal Ağlarda Paylaş:
Sayfa Linki:
Sitene Ekle:
Forum'da Paylaş:

Gökhan Küsmenoğlu
Hayatını CrossFire'a adamış varlık türü.2009 - ∞ ♥ #göku #GROVE4LIFE #gökuwashere

''ArxGaming!Yeni CrossFire PVP Server 2015!'' Bu yazı; 9 Ocak 2015 Cuma tarihinde kategorisinde yayınlanmış olup gökuG4L tarafından yayınlanmıştır. Ayrıca 136 yorumlu bir konudur.

136 yorum:

  1. ADAMSIN KANKAAAAAAAAA

    YanıtlaSil
  2. PİNG DURUMU NEDİR?

    YanıtlaSil
  3. nasıl bişey bu ya hersey belesmi

    YanıtlaSil
  4. açılmış 123 semih'e slmlar MAjurbluke

    YanıtlaSil
  5. MERHABA,

    -BETA TESTİNDEKİ OYUNCULARA 1 MİLYON RP VERDİ.
    -BETA KAPANINCA ÇARLAR SIFIRLANACAK.
    -OYUN RUS YAPIMI

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yardım et arx dosyasını çıkardım şimdi napcam

      Sil
  6. gokhan cok yavas ınıyo ya bu 2 gun kaldı dıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEGACONZ ile indir 10 dakika önce başlattım bitmek üzere :)

      Sil
  7. bnde ole yaptımda kayıt nerden olcaz goku

    YanıtlaSil
  8. helal lan blazeyede bi güzellik yaparsn artk

    YanıtlaSil
  9. GOKHAN ACIL CEVAP VER INDI BU MEGADA BEN UNU NASIL KURUCAMM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ANTİVİRÜS KAPATİP BİR KLASÖR AÇ ONUN İÇİNE ÇIKART. WİNRAR KULLANARAK

      Sil
  10. İNDİRDİMDE NEREYE GITTI YA OF TEKRARMI INDIRIM

    YanıtlaSil
  11. http://i.hizliresim.com/12GNXp.jpg Bu hatayı veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ANTİVİRÜS KAPATİP ÇIKART! VİRÜS OLARAK ALGILIYOR!

      Sil
  12. beyler olmuyo sizce neden

    YanıtlaSil
  13. beyler bi yardımcı olsanız açılmıyo sizce neden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ANTİVİRÜS KAPATİP ÇIKART! VİRÜS OLARAK ALGILIYOR!

      Sil
  14. Merhaba dostlar!Az önce bana gelen bilgiye göre yeni bir CrossFire PVP kuruldu.İsmi ArxGaming.Yasal değil ancak değerlenir gibime geliyor.Detayları sizlerle paylaşacağım.

    Yasal olmayan nedit buradaki?

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Gökhan kardeşim antivurus programı yok zaten
    pc windows 7 problem oluyomu fark ediyomu

    YanıtlaSil
  17. tam croosfireye basıyorum aclırmıs gibi oluyo kapaniyoo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GOKHAN tam croosfireye basıyorum aclırmıs gibi oluyo kapaniyoo yardim

      Sil
    2. Aynı şey bende de oluyor

      Sil
  18. GOKU oyuna giryom girmiyor YARDIMMM anti vüris yok pc win 8 yardmmmmmm !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. MEGA dan tekrar indiriyorum ama hic ilerlemiyor

    YanıtlaSil
  21. ADAMIN DİBİSİN !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi yardım etsen arx dosyasını çıkardım şimdi ne yapcam

      Sil
    2. yardım et bi kardes

      Sil
  22. ben buğra ben nasıl kurcam yeni klasor e çıkarttım arx dosyasını

    YanıtlaSil
  23. yardım edin nasıl yapcam arx dosyasını yeni klasore ekledim

    YanıtlaSil
  24. biriniz yardıkm etsin be artık
    arx dosyasınyeni klasore çıkardım eee

    YanıtlaSil
  25. beyler rarı masa üstüne çıkarın dosyanın içinde launcher dosyası var ona tıklayın onay verin birşeyler indiricek tekrar girmek için onay isticek onay verin oyuna girin girerken launcherdan giriceksiniz hep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirdigin dosyaya rar dosyası denir ona mousenla sag tıkla dosyayı çıkart de

      Sil
    2. Dosyayı çıkarttım nasıl gircem

      Sil
    3. Şimdi launçeri doymadan çıkarıyorum

      Sil
  26. RB001.REZ hatası gokuuu
    Nazım Berke

    YanıtlaSil
  27. servere girmiyo tikliom ekran siyash oluyo sonra beyaz olupuygulma kapaniyo nasil yapcam goku antivurusde kapadim ?? yardim et gou

    YanıtlaSil
  28. oyunu indirdikte açılıyomuş gibi yapıp açılmıyor launcher e tıklayıncada hiç birşey olmuyo kurabileniniz varsa yardim edin :) [windows 7]

    YanıtlaSil
  29. charlar sınıflancaksa oyuna indirmicem malesef

    YanıtlaSil
  30. Ya arkadaslar launcher diye bir dosya çıkartmıyor . sadece crossfire var onada tıklıyorum bir şey olmuyor yardım edin.

    YanıtlaSil
  31. Dosya sağlama hatası nasıl düzelticem yardım

    YanıtlaSil
  32. BEYLER WİNDOWS DEFENDERİ KAPATIN ANTİVÜRÜSÜ OLMAYANLAR KAPATIN BNDENİYORUM OLURSA SİZDE YAPINNNN !!!!!1

    YanıtlaSil
  33. oyun rardan çıktı nereye gitti klasör

    YanıtlaSil
  34. bi yardım edin laucher exe yi çıkartamıyorum yardım goku lutfen team wiwerdan yapsan

    YanıtlaSil
  35. OLDUUUUUUU DENEYİNNNNNNN

    YanıtlaSil
  36. adamın varya dibisin dibiiiii <3

    YanıtlaSil
  37. BEYLERRRR WİNDOWSS DEFENDERİ KAPATIN İNTERENETTEN ÖĞRENİN KAPATIN LOUNCERİ YÜKLÜYOR BN OYUNAYIM SPRR SİLAHLARRRR WİN DEFENDERİ KAPATINNNNN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  38. Pvp acildimi beyler cevap versin biri

    YanıtlaSil
  39. Beyler indirdim masaustune dosya actim hepsini oraya attim ekran siyah oluyo sonra beyaz olup gelmio megadan indirdim acilmio nasil yapcami solermisiniz

    YanıtlaSil
  40. 19:00 İtibariyle bakıma alındı!

    YanıtlaSil
  41. Sanırsam oyun hala bakımda ne zaman açılacagı hakkında bir bilgi varmı ?

    YanıtlaSil
  42. indirme linkini güncelleyin indirmiyor silinmiş diyor

    YanıtlaSil
  43. Yandex hesabı açıp diskime kaydet yapin öyle indirin.

    YanıtlaSil
  44. Beklemede kal ! :)

    https://www.facebook.com/groups/CFPVPSeverler

    YanıtlaSil
  45. Yandex hesabı aç 'Diskime kaydet de' diskine gir ordan indir hızlıca.

    YanıtlaSil
  46. dosya kardesim nasil indircez detayli söyle...

    YanıtlaSil
  47. Mikail Sahin13 Ocak 2015 09:30

    NASIL İNDİRİCEZ
    DİSKİME NASIL KAYDETCEM

    YanıtlaSil
  48. Mikail Sahin13 Ocak 2015 09:40

    nasıl yapcaz onu

    YanıtlaSil
  49. melih şahin13 Ocak 2015 13:05

    abi üyelik açılmıyo nasıl açıcam yardım edermisin

    YanıtlaSil
  50. indirdim ama nereden açacağım yoksa oyun mu kapalı.

    YanıtlaSil
  51. Yeni bir klasör aç içine at dosyaları launcher.exe den gir oyuna

    YanıtlaSil
  52. http://crossfire.arxgaming.com/

    YanıtlaSil
  53. Link güncellendi!

    YanıtlaSil
  54. Link güncellendi!+

    YanıtlaSil
  55. Dedığını yaptım Goku ama yınede gırmıyo oyuna ?

    YanıtlaSil
  56. Bayrak Burak CF13 Ocak 2015 21:31

    La Birakin Kalsin Böle Kapalı Beta Oyundaki tek hedefim oyunun butun silahlarina sahip olmaz az kaldi ama olacak 10 15 tane kaldi oyun nick'im
    -Hun]BLack-

    YanıtlaSil
  57. oyun kapandımı göku giremiyorum indirme linkleride silinmiş ?

    YanıtlaSil
  58. yeni linkleri siteye nezaman koycaksınız

    YanıtlaSil
  59. Linkleri Güncelle gökü

    YanıtlaSil
  60. link konusunda yandec'e kayıt olup oradan linki kaydedip indirebilirsiniz saygılar

    YanıtlaSil
  61. Göku Linke girdim ama Maalesef aradıgınız sayfa bu blogda yok diyor Lütfen Yardım Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  62. http://gokuftw.blogspot.com/2015/01/arxgaming-cf-pvp-indirme-linkleri.html

    YanıtlaSil
  63. Çok Teşekkür Ederim Kolay Gelsin Size :)

    YanıtlaSil
  64. Hgvc step3 te kaliyor sonra bu hata geliyor sorun nedir ?

    YanıtlaSil
  65. oyuna girilmiyo

    YanıtlaSil
  66. Oyun Suanda acıkmı ?

    YanıtlaSil
  67. aynen bende hatayı alıyorum Goku yardım edersen seviniriz

    YanıtlaSil
  68. ben yükleyemedim ya
    yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  69. step 3 te kalıyo

    YanıtlaSil
  70. aynısı benede oluyo

    YanıtlaSil
  71. bana yardımcı olurmusunuz indiremedim .

    YanıtlaSil
  72. ya göku launcher yok crossfire simgesi var ona tıklıyorum bişe olmuyo .s acil cevap !!!

    YanıtlaSil
  73. net frame work 3,5 4.0
    ve directx yükleyin

    YanıtlaSil
  74. Launcher i antivirüs siliyor.Antivirüsü kapat ve burdan launcher indir klasöre at http://crossfire.arxgaming.com/download/launcher.exe

    YanıtlaSil
  75. arkadaslar indirme linkini atarmisiniz ?

    YanıtlaSil
  76. BUNE LAN AMK SALAĞI

    http://gokuftw.blogspot.com/2015/01/arxgaming-cf-pvp-indirme-linkleri.html

    YanıtlaSil
  77. Launcher tıklıyorum hiçbirşey açılmıyor antivirüsler kapalı 2 kere yeniden indirip yükledim hala aynı4

    YanıtlaSil
  78. herşey tamam 2 3 kere silip yükledim antivirüs kapalı launchere tıkladıkdan sonra herşey doluyor ama hiç birşey acılmıyor

    YanıtlaSil
  79. Furkan KALIN17 Ocak 2015 14:44

    Admin bana yardımcı olurmusun ya oyuna giriyorum 5-6 saniye sonra masa üstüne geri atıyor yönetici olarak calıştırdım virüs programıda kullanmıyorum bana buradan ulaşabilirmisin ( https://www.facebook.com/yakamoz432 )

    YanıtlaSil
  80. Furkan KALIN17 Ocak 2015 16:11

    Admin bana yardımcı olurmusun ya oyuna giriyorum 5-6 saniye sonra masa üstüne geri atıyor yönetici olarak calıştırdım virüs programıda kullanmıyorum bana buradan ulaşabilirmisin ( https://www.facebook.com/yakam... )

    YanıtlaSil
  81. ya kardeısmm 2 kere 800mb dan sonra hata verdi inmio napcam ya oyunu crossfireninki gibi skıştırıp atamısn normal crossunki gibi lutfen
    arxgamingi ?

    YanıtlaSil
  82. Ahmet Efe Sar27 Ocak 2015 12:53

    neresinden indircez

    YanıtlaSil
  83. bunu nasıl çözeriz ?

    YanıtlaSil
  84. ya amk car verin bana inmio bide

    YanıtlaSil
  85. rp sinirsiz degil neden

    YanıtlaSil
  86. rp sinirsiz degil kardesim neden

    YanıtlaSil
  87. Allah rızası için crossfire PvP açın ne olursun zevkli oyun

    YanıtlaSil
  88. reyiz sitemi bakımda ?

    YanıtlaSil
  89. S.a kardeşim ben dün oyunu indirdim kayıt oldu herşey iyi güzelde 1 milyon rp vermedi oyunun suan normal crosstan farkı yok destek yardım

    YanıtlaSil
  90. Çok geç kaldın oyun açık betaya geçti

    YanıtlaSil
  91. Yalan mı oldu simdi gelmez yani

    YanıtlaSil
  92. bp verimi olucak mı pekı ?

    YanıtlaSil
  93. ben simdi indirsem kardeş 1 milyon rp verirmi 1 milyon olmasına da gerek yok vip alacak kadar olsun yeter

    YanıtlaSil
  94. Sadece günlük görevden 800RP veriyor.

    YanıtlaSil
  95. Eray Akıncıoğlu1 Mart 2015 19:50

    onceden zp verilmisti o zp lerle alinana silahlar diyer oyuncularda duruyormu yoksa hepsi gittimi ??

    YanıtlaSil
  96. Eray Akıncıoğlu1 Mart 2015 19:53

    onceden zp verilmisti o zp lerle alınan esyalar simdi acik betaya gectiya duruyorumu yoksa gittimi hepsi

    YanıtlaSil
  97. ƪ Hakan Nar ƪ3 Mart 2015 15:29

    slm kardeş şuanda oyunda oda açtıgımızda tam başlicaz oyundan atıyor bir an önce şu hatayı giderin lütfen...

    YanıtlaSil
  98. oyunda hata veriiyo mk deli ediyo şu oyun beni

    YanıtlaSil
  99. günlük görevlerden 800 rp veriyor güzel gp silahlarıda mevcut special

    YanıtlaSil
  100. rp li silahlara gerek yok oyunda gp li özel silahları mevcut günlük görevlerlede 800rp kasabilirsiniz her gün

    YanıtlaSil
  101. Böyle diyo cozum??

    YanıtlaSil
  102. Sémih Kayar1 Nisan 2015 18:06

    nerden kayıt olucaz karkadaşlar yardımcı olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  103. Sémih Kayar1 Nisan 2015 18:20

    len şu oyunu nerden indircez biri sölesin a.q

    YanıtlaSil
  104. Enes Can Zeytincioğlu26 Nisan 2015 19:58

    gökhan kardeş ben ne indirme nede kayıt olma buldum nasıl yaoacaz onu ya

    YanıtlaSil
  105. oyun kapandımı yüklenmiyoda

    YanıtlaSil
  106. lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  107. sa blazede hac.k cok varmı

    YanıtlaSil
  108. Abi güzel güzel indirdimde türkiye serveri nerde ? Eu var USA var TR nerde ? niye kandiriyonuz ?

    YanıtlaSil
  109. Serhat Sidal8 Nisan 2017 11:35

    Sa abi bise diyecegim ben arxgamng de 2 aydr oyuncuyum şu hatayla karşılaştım You cannot run this program direcli oyuna başlarken bu hatayı veriyor ne yapmam lazım ?

    YanıtlaSil