Blog problemleri giderilmiştir.Kırık link bildirimi yapmak için iletişime geçin./ Update;11/11/2018 Facebook | Twitter | Youtube | Google

10 Ocak 2015 Cumartesi

CrossFire ArxGaming Hataları ve Çözümleri

Merhaba arkadaşlar Arx Gaming Hata & Çözümlerini paylaşıyorum.Lütfen okumadan önce şu adımları bir tekrar deneyin.

CrossFire PVP Severler ™ GRUBUNA BEKLİYORUZ!

-ANTİVİRÜS VE GÜVENLİK DUVARINI KAPATIN.
-DOSYAYI DURDURMADAN DÜZGÜN BİR ŞEKİLDE İNDİRİN.
-WİNRAR'LA AÇIP YENİR BİR KLASÖRE ATIN.
-LAUNCHER'E DİKKAT EDİN ANTİVİRÜS SİLMESİN!
-C\WİNDOWS\SYSTEM32\DRİVERS\ETC\HOST DOSYASINI AÇIP TEMİZLEYİN(WORDPAD İLE AÇIN)
-OYUN BAKIMDA OLABİLİR HEMEN SİLİP YÜKLEMEYİN!

*Launcher sağ tıklayıp uyumluluk seçeneğini açın.Windows XP veya Windows 7 seçin, daha sonra yönetici olarak çalıştır işaretleyin.(W8 için önemli*)

*Bilgisayarınızda Directx10,Net Framework 3,5 ve 4.0 yüklü olsun!

*Oyun yeni açıldığı için hatalara kesin çözüm koyamıyoruz ancak.Eğer dll ve rez hatası veriyor ise RAR'dan çıkartırken sorun olmuştur tekrar deneyin.
*Aşağıdaki DLL dosyaları hatasımı alıyorsunuz? 

(BugTrap.dll - fmodex.dll - SndDrv.dll- XPva03.dll -Aegis Aegis64)
Buyrun çalışan DLL linkleri..İndirin oyunun içine atın.

http://bc.vc/eRrz0Y

*Orjinal Launcher.exe (Antivirüse karşı) = 
LAUNCHER.EXE



VE UNUTMAYIN OYUN BAKIMDA OLABİLİR BUNUN CEVABINI ARXCF FORUMUNDAN ÖĞRENEBİLİRSİNİZ!




Sosyal Ağlarda Paylaş:
Sayfa Linki:
Sitene Ekle:
Forum'da Paylaş:

Gökhan Küsmenoğlu
Hayatını CrossFire'a adamış varlık türü.2009 - ∞ ♥ #göku #GROVE4LIFE #gökuwashere

''CrossFire ArxGaming Hataları ve Çözümleri'' Bu yazı; 10 Ocak 2015 Cumartesi tarihinde kategorisinde yayınlanmış olup gökuG4L tarafından yayınlanmıştır. Ayrıca 17 yorumlu bir konudur.

17 yorum:

  1. Benim sorun çözüldü kardeş sağol ama bu sefer oyun bakımda diyorlar dorumu ya?

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Failed to connect server : W[2003] L[0] hatasii yardım

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. tıklıyorum fakat açılmıyor ekran gidip geliyor

    YanıtlaSil
  6. Launchera tıklıyorum ama ekran gelmiyor yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  7. aynen bendede ekran siyah oluyo sonra beyaz olup gelmio win 7 benimki

    YanıtlaSil
  8. Metehan CELIK15 Ocak 2015 01:15

    la goku mk aclyor baslat diyom iki sey ckyo

    YanıtlaSil
  9. aegisDLL.dll hatası veriyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr yardım

    YanıtlaSil
  10. aegisDll.dll hatasi yardim

    YanıtlaSil
  11. Failed to connect server : W[2003] L[0]

    YanıtlaSil
  12. Failed to connect server : W[2003] L[0] hatası veriyor yardım

    YanıtlaSil
  13. Mustafa Taylan Ertürk14 Mart 2015 09:28

    Hata bu abi

    YanıtlaSil
  14. abiler yardım lütfen bende xtrap hatası veriyo vürüs tarayıcısını kapatttım ama gine olmuyo

    YanıtlaSil
  15. You cannot run this program directly hatası veriyor

    YanıtlaSil