Blog problemleri giderilmiştir.Kırık link bildirimi yapmak için iletişime geçin./ Update;11/11/2018 Facebook | Twitter | Youtube | Google

27 Ocak 2015 Salı

BlazeCF Yeni PVP Server!En Gelişmiş PVP Server!

Hala kapalı betada olan ve sıfırlanmayan BlazeCF bugün itibariyle tekrar 1 milyon BP vermeye başladı!Oyun hala test aşamasında kapalı beta ne zaman biter bilgimiz yok.

NOT; G4L] tagi koyarsanız TayfaCOG olarak kaç kişiyiz sayımızı görürüz.Şuanda bizim sayemizde oyunda +300 Türk oyuncu mevcut.+200 G4L] nickli var.GR0VE4LIFE klanımıza katılabilirsiniz!


OYUNDA HATA ALIYORSANIZ ÇÖZÜMLELERİ BURADA ;

OYUN KURULUM, HATA VB İÇİN FACEBOK GRUBUMUZA KATILIN!

SKIP AD DEYİP KODU GİRİN TEKRAR SKIP AD DEYİN!

BLAZECF ÜYELİK;
BLAZECF İNDİR
İNDİRBİT ; http://cc.cc/3t8p (TÜRK UPLOAD)
TURBOBİT! http://cc.cc/3t8q
TORRENT ; http://cc.cc/3t8s
FİLESME ; http://cc.cc/3t8t
DROPBOX : http://cc.cc/3t8v

BlazeCF Tekrar 1 Milyon BP Dağıtıyor!


Sosyal Ağlarda Paylaş:
Sayfa Linki:
Sitene Ekle:
Forum'da Paylaş:

Gökhan Küsmenoğlu
Hayatını CrossFire'a adamış varlık türü.2009 - ∞ ♥ #göku #GROVE4LIFE #gökuwashere

''BlazeCF Yeni PVP Server!En Gelişmiş PVP Server!'' Bu yazı; 27 Ocak 2015 Salı tarihinde , kategorisinde yayınlanmış olup gökuG4L tarafından yayınlanmıştır. Ayrıca 123 yorumlu bir konudur.

123 yorum:

  1. kardesım indir e tıkladım bulutun ustunde başlıyor yazmaya basladı 2 saat ole kaldı sorun ne ??????

    YanıtlaSil
  2. Batuhan Öztürk27 Ocak 2015 22:03

    İndikden sonra napcaz gokhan

    ,

    YanıtlaSil
  3. Exe dosyası o yüzden otomatik kurulum diye tahmin ediyorum kardeşim.

    YanıtlaSil
  4. 2.LİNK EKLENMİŞTİR! GM TARAFINDAN ALTERNATİFLER YÜKLENİYOR!

    YanıtlaSil
  5. Nazım Berke Dagdelen27 Ocak 2015 23:14

    ADAMSIN G0KU

    YanıtlaSil
  6. amk kuryom blaze ole kalyo yardim et goku

    YanıtlaSil
  7. Launcher tıklıyorum açılıp hemen kapanıyor nasıl çözücez ?

    YanıtlaSil
  8. BlazeCF\Redistributable Packages klasöründeki dosyaları kurmayı ve
    BlazeLauncher.exe den giriş yapmayı unutma..

    YanıtlaSil
  9. BlazeCF\Redistributable Packages klasöründeki dosyaları yükle

    YanıtlaSil
  10. beyler boşuna emek vermeyin bp lerin hepsi alınıp server arx teki gibi restlenecek açık betaya geçicek valla pişman olucaksınız !

    YanıtlaSil
  11. hepsini yaptım tam oyuna gircem eror veriyo

    YanıtlaSil
  12. hepsini yaptım ve olmadı gm ye sordum windows 8.1 de çalışmıyormuş oyun

    YanıtlaSil
  13. G4L]ScarFac328 Ocak 2015 07:35

    Tek MEGACO Dosyasını indirsek olurmu ?

    YanıtlaSil
  14. goku site yasak diyo neden

    YanıtlaSil
  15. G4L]ScarFac328 Ocak 2015 09:26

    Oyunu indirdinmi ?

    YanıtlaSil
  16. beyler bundada alıcaklar bp leri kalıcaz öle çünkü blzecfde kapalı beta olarak çıktı :(

    YanıtlaSil
  17. bana yardim edin lutfen kurulum çikiyo indiriyom ama bişey olmuyo

    YanıtlaSil
  18. BlazeCF\Redistributable Packages : Buradaki ( 1.vcredist_x86 32bit ise bunu ) - ( 3.vcredist_x64 64 bit ise bunu ) kurun ve ardından BlazeLauncher/sağtıkla/özellikler/uyumluluk/Windows XP(service pack 3) yapın/birde bu programı yönetici olarak çalıştıra tik koyun BÖYLE YAPTIM VE GİRDİM ANLADINIZMI BİLMİYORUM AMA UMARIMKİ BİRŞEYE YARAMIŞIMDIR :D

    YanıtlaSil
  19. yaptım ama olmuyo

    YanıtlaSil
  20. BlazeCF Setup yaziyo benimkinde

    YanıtlaSil
  21. ben netten fazla anlamam ya :)

    YanıtlaSil
  22. indirdimlogin i yaziom launcherden giris yaptim ıd pw yi yaziom ok a basiom girmioo

    YanıtlaSil
  23. Erem Yozdeveci28 Ocak 2015 15:34

    Bende olmuyo beyler bi yardım edin ltfn inmiyo

    YanıtlaSil
  24. sorunun ne kardeşim ?

    YanıtlaSil
  25. Harun Çiçek28 Ocak 2015 15:51

    goökan bize bir çare :D

    YanıtlaSil
  26. G4L]ScarFac328 Ocak 2015 15:53

    aynısı bnde oluyo ACİL yardım Pls :(

    YanıtlaSil
  27. G4L]ScarFac328 Ocak 2015 15:54

    oyuna girdim id pw yazıyom ok a basıyom girmiyo

    YanıtlaSil
  28. G4L]ScarFac328 Ocak 2015 15:56

    Aga bnde id pw yazıyom oka basıyom girmiyo :(

    YanıtlaSil
  29. BEYLER HERKESTE ŞUAN AYNI SORUN VAR BENDEDE ONUN BİZLE ALAKASI OLMADIĞINI DÜŞÜNÜYORUM ÇÜNKÜ 1-2 SAAT ÖNCE GİREBİLİYORSAK ŞİMDİDE GİRERDİK KISACASI OYUNUN BAKIMA ALINDIĞINI VEYA GİRİŞLERİN ŞİMDİLİK KAPATILDIĞINI DÜŞÜNÜYORUM - BİRDE AKŞAMA BP VERİLECEKMİŞ BELKİDE ŞUANDA GİREMEMİZİN SEBEBİDE BUDUR !

    YanıtlaSil
  30. G4L]ScarFac328 Ocak 2015 16:12

    Yusuf sendedemi id pw yazıyon sonrada ok a basınca girmio ?

    YanıtlaSil
  31. EVET KARDEŞİM OYUN OYNUYORDUM Bİ ARA ÇIKTIM GİRDİM İD - ŞİFRE KISMINDA YAZDIKTAN SONRA OKEY DİYORUZ ORADA KALIYOR SONRA LİMİT HATASI VERİYOR ATIYOR :)

    YanıtlaSil
  32. G4L]ScarFac328 Ocak 2015 16:23

    Allah senden razı olsun :D amk bnm net yavaş uzun surede indi bnde way amına gitti o kadar zmn diyodum içimi rahatlattın :D

    YanıtlaSil
  33. Arkadaşlar resmi sitesine girin anasayfadaki yazıyı okuyun okuyamayanlar çevirsin

    Bu test sırasında, BP sınırsız olacak ve tüm karakterler, klanlar ve envanter (NOT hesapları) test döneminin sonunda silinir ! böyle yazıyor arkadaşlar aynı arx da olduğu gibi yapıcaklar yani aslında arx dönseniz bile farketmez

    YanıtlaSil
  34. Harun Çiçek28 Ocak 2015 16:27

    bide biri açarsa lufen nasil actinin videosunu yapsin :)

    YanıtlaSil
  35. G4L]ScarFac328 Ocak 2015 16:27

    Yusuf bndede sorun war acil yardım edemisin

    YanıtlaSil
  36. ö.d :D ben birşey yapmadım :D

    YanıtlaSil
  37. Oyun bakımda mı id pw yaziyorum ok a basınca girmiyor

    YanıtlaSil
  38. Şu An Bakımdamı ?

    YanıtlaSil
  39. carinizi emaailden onaylamasssaniz acilmaz beyler aklinizda olsun

    YanıtlaSil
  40. kardes carini emaliden onayladinmi peki????

    YanıtlaSil
  41. BEYLER ŞUAN OYUNA BENDE GİRMİYOR BEYLER BU HATALARIN BİZLE ALAKASI YOK GMLER BELLİKİ ACEMİ BU KADAR FAZLA OFFLİNE KALMASI İYİYE İŞARET DEĞİL ŞUAN SERVER KAPALI BEN GİREMİYORUM !

    YanıtlaSil
  42. Beyler az 2 3 saat once id/pw yazıp girince hatta girince degil girmiyodu öyle kalıyor limit yüzünden atıyor neyse bi ara girdim zaten ölümüne kasıyor item shoptan birşey alıcak oluyom 1 saat'te alıyor pc toplama kral bi işletim var bilgisayardan alakası yok beyler oyun içi bu konuda kasmayın şimdi denedim bakın saat 19:39 oyuna 10 dakika önce bi gireyim dedim bu sefer id pw yazmadan atıyor faild to connet to server diyor yav anlamıyorum şu pvpleri :D

    YanıtlaSil
  43. S.a Beyler Ben Oyuna giriş bölümündeyken ''Failed to connect yo server'' hatrası alıyorum sebebi serverın kapalı olması mı yoksa başka bir nedeni var mıdır?,

    YanıtlaSil
  44. Beyler failed server hatası veriyor üstüne şuan resmi internet siteside OFFLİNE ve diyorumki acaba telif hakkı yüzüden kapatıldımı çok uzun sürdü offline

    YanıtlaSil
  45. İlyas AYKAN28 Ocak 2015 22:37

    HATA var beyler GOKU yardım edermisin?

    YanıtlaSil
  46. kardeş BENDE İLK TEN D YE KURDUM OLMADİ YEREL DİSK C KUR OLUR BİRDE BELGELERİMDEKİ CROSSFİRE İLE İLGİLİ HERŞEYİ SİL

    YanıtlaSil
  47. admin tmm adminsin ciddi olmaya çalışıyorsunda kardeşim sadece beklemede kal diyorsun ne bir cvp yok :)

    YanıtlaSil
  48. Beyler harbidem bir şey söylemeyi unuttum hüseyin doğru diyor oyuna giremeyenler çarını EMAİLDEN onaylatsınlar aksi takdirde giremezsiniz !

    YanıtlaSil
  49. Gm ler de bunu yapiyor o yüzden :)

    YanıtlaSil
  50. Ahmet Türkben29 Ocak 2015 11:21

    Bide Blaze launchere mi kaydolcaz

    YanıtlaSil
  51. Harun Çiçek29 Ocak 2015 11:24

    beyler bende indi ama bir turlü kuramadim lutfen biri nasil kurdunun videosunu yapsin

    YanıtlaSil
  52. Harun Çiçek29 Ocak 2015 11:34

    blazecf setup 1 ve setup var . ama yapiom tam fiinis diyo kurumuyo neden ?

    YanıtlaSil
  53. Harun Çiçek29 Ocak 2015 11:38

    amk ben daha kuramadim bile :D

    YanıtlaSil
  54. Harun Çiçek29 Ocak 2015 13:26

    sadece windows 8 demi calisyo yoksa adamlar saliyomu ;?

    YanıtlaSil
  55. Harun Çiçek29 Ocak 2015 13:27

    bende de aynisi oluyo eyer naisl yapildini bulursaniz lutfen soleyin

    YanıtlaSil
  56. Her linki kısaltmışsın ama linkler açılmıyor.


    Para için elinden geleni yap dostum..

    YanıtlaSil
  57. Adblock tarzı vs eklenti veya sunucu sorunlarıyla ben ilgilenmiyorum.Önyargılı yorumlarını kendine sakla

    YanıtlaSil
  58. bendede bu hatayı veriyor E:Program files/BlazeCf/BlazeCf.exe bu hata neden veriyor

    YanıtlaSil
  59. BEYLER BAKIM DURUMU VE HATALAR İÇİN FORUM SİTESİNİ ZİYARET EDİN.

    YanıtlaSil
  60. kardeş BENDE İLK TEN D YE KURDUM OLMADİ YEREL DİSK C KUR OLUR BİRDE BELGELERİMDEKİ CROSSFİRE İLE İLGİLİ HERŞEYİ SİL

    YanıtlaSil
  61. Oyun açıldıktan 2 3dk. sonra Out of Memory diyor çözüm bilen yazarsa sevinirim

    YanıtlaSil
  62. Harun Çiçek30 Ocak 2015 11:25

    ya gokan ben girdimde carda biri var diyo ve girincede inforce biseyler yazio o ne ?

    YanıtlaSil
  63. yusuf Ben C ye kurdum ama Bu hata Çıktı Yardım edersen Sevinirim

    YanıtlaSil
  64. beyler ben yusufun dedıklerını yaptım ama yinede launcher açılıp anında kapanıyor sonrada acılmıyor oyun ne yapmam gerek ?

    YanıtlaSil
  65. kardeş ben oyunu acamıyorum oyun acılmıyor nedense yanı launch atiyo ama attıktan sonra anında kapanıyo ve acılmıyo oyun ne yapmam gerek ?

    YanıtlaSil
  66. BEYLER BU SABAH BU SORUNU VERMEYE BAŞLADI DÜN OYUNA GİREBİLİYORDUM ACİL YARDIM LÜTFEN

    YanıtlaSil
  67. Redistributable Packages tıklıcan Başta 4 tane kalsor var deme
    baştan 1-2 kurcan daha sonra oyuna gircen :)

    YanıtlaSil
  68. kardeş aynısı bendede var çözdünmü

    YanıtlaSil
  69. Beyler İnitialization failed veriyo ne yapıcam ?

    YanıtlaSil
  70. beyler initialization failed [13] hatası alıyorum ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  71. İsmail Can Ersoy2 Şubat 2015 00:31

    Gökhan blaze cf kayıt olunca 1 milyon rp hala veriyormu ?

    YanıtlaSil
  72. Aynen ya ??? bilen yokmu

    YanıtlaSil
  73. kayıt olucam herşeyi tamamlıyorum registere tıklıyom sonra karşıma böle bi google chorum hatası gibi bişe geliyor
    Hiçbir veri alınmadı

    YanıtlaSil
  74. ben kayıt oluyorum bi hiçbir veri alınamadı dio bide The submitted form did not originate from the expected site dio yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  75. ******** Failed . [13] yazıyor ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
  76. Beyler launcher acınca int...[13] error hatasının çözümünü buldum...BlazeCf nin kurulu olduğu yerden CFFS_Base.ini dosyasını silip yerine alttaki linki yapıştırın...;)

    http://www.mediafire.com/download/rm5x1acdoac3xxt/CFFS_BASE.ini

    YanıtlaSil
  77. Beğenin ki üstte kalsın millet görsün...

    YanıtlaSil
  78. Yusuf kardeşim ben dediği yükledim aynısınıda yaptım gene hata veriyor kardeşim

    YanıtlaSil
  79. Cinnet to server hatası veriyor acil yardim

    YanıtlaSil
  80. initialization failed. [13] hatası verio

    YanıtlaSil
  81. tesekurler admin eline saglık calıştı :D :D

    YanıtlaSil
  82. Beyler bende bir mapa giriyorum out of memory hatası veriyor ve oyundan atıyor acil yardım

    YanıtlaSil
  83. tc batuhan polat12 Şubat 2015 20:46

    nasil e posta onaylicam

    YanıtlaSil
  84. Ya Oyuna giriyorum ama BP gelmiyor niye?

    YanıtlaSil
  85. Aga yeni basladım ben oo zp den yok adamlara sordum bitti oodio gelmicek bida dio son kez versene nickim ReDoW

    YanıtlaSil
  86. Beyler yeni girdim oyuna herkes vip ama bana rp vermedi yardım

    YanıtlaSil
  87. Yardım edebilir misiniz

    YanıtlaSil
  88. banada gelmedi aga bugun girdim de

    YanıtlaSil
  89. S.a beyler şimdi oynuyodum oyundan atti disconnect server dedi attı beni simdi girmeye çalısıyorum ıntiliazion failled 12 diyor yardım

    YanıtlaSil
  90. kardesim bp vermedi neden

    YanıtlaSil
  91. Şuan bp vereceği yer varmi ? Giriste vermiyor artik herhalde

    YanıtlaSil
  92. Malkia Evoluski Liker28 Şubat 2015 19:29

    Niye Daha Fazla BP Gelmiyo bana Gelmedi :(

    YanıtlaSil
  93. https://www.facebook.com/emre.gungor.900 Biri Bana Ulaşsın. :)

    YanıtlaSil
  94. Rodzel Jegonia1 Mart 2015 15:49

    galatasaray how can't download

    YanıtlaSil
  95. Arkadaslar BP Nasıl Kazanılıyor

    YanıtlaSil
  96. %100 oluyo BlazeCF.exe hatası verio çözümü? belgerimde croos fire hakkında hiç bişe yok.

    YanıtlaSil
  97. blaze cf nasıl indiriliyor

    YanıtlaSil
  98. [12] eror nasıl yapcaz

    YanıtlaSil
  99. bende inmior ya nasl indiriorsunuz allah aşkna yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
  100. olmuyor failed 13 veriyor olmuyo

    YanıtlaSil
  101. Enes Can Zeytincioğlu1 Nisan 2015 13:41

    nereden kayıt olacaz

    YanıtlaSil
  102. Arkadaşlar ben kayıt oluyom e posta onayla diyor ama e posta kutusu boş kac kere denedim epostaya onay mesajı gelmiyor

    YanıtlaSil
  103. admin aga biraz bize yardimci ol be

    YanıtlaSil
  104. car acilmiyor msn onay kodu gitmiyorki onayliyak

    YanıtlaSil
  105. telekomunikasyon engellemiş bunu

    YanıtlaSil
  106. ADMIN ya su email onay kod mudur ne dir onu kaldir bilader car aclmiyorr ?

    YanıtlaSil
  107. admin bak sana allahin adini werdim su eposta olayini coz char acamiyoz kacircaz 1Tirilyon BP yi yav hadi

    YanıtlaSil
  108. Şamil Sarıoğlu7 Nisan 2015 18:33

    Email onay kodu gelmiyor hotmail den de gmail den de yahoo dan da denedim şu sorunu çözebilirmisiniz acaba ?

    YanıtlaSil
  109. genler ben giriş ekranına geliyorum klawye yazmıyor anlamadım,bilen varmı?

    YanıtlaSil
  110. out of memort hatası alıyorum bölüme girerken neden

    YanıtlaSil
  111. Ferhat Karaman18 Nisan 2015 19:07

    Beyler indirme linkini atarmisin bi sürü hatalarla karşılaşıyorum ya.

    YanıtlaSil
  112. Doğukan Alper4 Mayıs 2015 11:06

    Ben 13 error alıyordum onu halletim ama şimdi oyun açılmıyor açılıyor gibi oluyor ama açılmıyor yardım edermisniz :/

    YanıtlaSil
  113. kardeşim hile durumu nasıl hile yapan varmı blaze cf de ?

    YanıtlaSil
  114. kardeşim sana bişey sroucam indirmesi ne kadar alıyooo?????

    YanıtlaSil
  115. ben biliyorum noral cf de de aynı sorun vardı youtube den bakarak yaptım kardeş dur atayım linkini

    YanıtlaSil
  116. olum su cf ye bari baslangic 10.000 bp fln ver be 5 car kastim bi m4a1 i cikaramaadim

    YanıtlaSil
  117. crossfire.arxgaming.com

    YanıtlaSil
  118. bu lol cf ya oynamaq olmuyor abi

    YanıtlaSil
  119. S.a BP veriyormu suanda indiriyorumda baslangıc olarak kac bp veriyor

    YanıtlaSil