Blog problemleri giderilmiştir.Kırık link bildirimi yapmak için iletişime geçin./ Update;11/11/2018 Facebook | Twitter | Youtube | Google

1 Kasım 2015 Pazar

CrossFire Offline 2016! [Official Server!]

Merhabalar, CrossFire Offline 2016 çıkmıştır.Artık internet olmadan crossfire keyfini yaşabileceksiniz.


RAR'DAN KLASÖRE ÇIKARTIP OYNAYIN!

EXTRACT TO NEW FOLDER AND PLAY!





" CĐ-Đấu đội 4'dan giriş yapabilirsiniz.
Login with CĐ-Đấu đội 4 "

AK47 Beast Gold - DE VIP - Barret VIP - M4A1 VIP (ALL) VE BÜTÜN VIP SİLAHLAR! 




İNDİR/DOWNLOAD!
LINK 3 ; http://cc.cc/98i1 
(LİNK 3 SKIP PREVIEW & CAPTCHA KODU GİRİN)



Sosyal Ağlarda Paylaş:
Sayfa Linki:
Sitene Ekle:
Forum'da Paylaş:

Gökhan Küsmenoğlu
Hayatını CrossFire'a adamış varlık türü.2009 - ∞ ♥ #göku #GROVE4LIFE #gökuwashere

''CrossFire Offline 2016! [Official Server!]'' Bu yazı; 1 Kasım 2015 Pazar tarihinde kategorisinde yayınlanmış olup gökuG4L tarafından yayınlanmıştır. Ayrıca 9 yorumlu bir konudur.

9 yorum:

  1. indirip çalıştırıyormuyuz sadece ?

    YanıtlaSil
  2. crossfire girişi gibi yok ? indirdim inglizce diline çevrilebiliyormu ??

    YanıtlaSil
  3. Link 3 çözemedin yardim

    YanıtlaSil
  4. Link 3 u çözemedin ?

    YanıtlaSil
  5. Link 3 den nasıl indirdin ?

    YanıtlaSil
  6. indiriliyor reklamları ayırt ert gerisi basit

    YanıtlaSil
  7. ama indirmeni tavsiye etmem oyuna giriyorum da çıktığımda kaydetmiyor sıkıcı yani...

    YanıtlaSil
  8. Link 3 indirmedim oyun açıldı ? İngilizce fln nasıl yapioz bide şu ok fuzr fln nasıl aliyoz ?

    YanıtlaSil
  9. valla dili ben bulamadım değişitremedimde zp verilmiş fakat zpyi kullanamıyorsun sadece envanterindekileri kullanabiliyorsun

    YanıtlaSil