Blog problemleri giderilmiştir.Kırık link bildirimi yapmak için iletişime geçin./ Update;11/11/2018 Facebook | Twitter | Youtube | Google

26 Aralık 2015 Cumartesi

CrossFire SupportRelodedTech Hatası Çözümü 2016!

Merhaba dostlar,

Bende bu hatayı bugün aldım,saatlerce uğraştım ve çözüme kavuşturdum.Sizlerle paylaşıp daha fazla kimse uğraşmasın istedim :)

Öncelikle hatamız;
,
Sebebi;
Bu tür setup dosyaları Super Node Download Manager denilen programla lisanslı bir şekilde hazırlanıyor.Hata vermesinin sebebi bu programın dosyalarını düzgün indirememesinden kaynaklı.

Çözüm;
Ben sizler için dosyaları upload ettim.İndirdiğiniz RAR dosyasını 
-Her hangi bir klasör açın
-Adres çubuğuna '%TEMP%\Reloaded Technologies\Super Node Delivery' yazın.
-Çıkan klasörün içine atın ve tümüne evet diyin!
Bu kadar!

GEREKLİ DOSYA;




Sosyal Ağlarda Paylaş:
Sayfa Linki:
Sitene Ekle:
Forum'da Paylaş:

Gökhan Küsmenoğlu
Hayatını CrossFire'a adamış varlık türü.2009 - ∞ ♥ #göku #GROVE4LIFE #gökuwashere

''CrossFire SupportRelodedTech Hatası Çözümü 2016!'' Bu yazı; 26 Aralık 2015 Cumartesi tarihinde kategorisinde yayınlanmış olup gökuG4L tarafından yayınlanmıştır. Ayrıca 2 yorumlu bir konudur.

2 yorum: