Blog problemleri giderilmiştir.Kırık link bildirimi yapmak için iletişime geçin./ Update;11/11/2018 Facebook | Twitter | Youtube | Google

17 Ocak 2016 Pazar

Telefon kullanarak bedava zp kazanma!

Herkese merhabalar,


Bugün telefonu olan herkesi ilgilendiren bir uygulamadan bahsedeceğim.WHAFF REWARDS,.

WR program ve oyunların reklamını yapan bir uygulama.

Programa üye olup verdiği program ve oyunları yükleyip para kazanabiliyorsunuz.Tabi ki daha fazla kazanmak isterseniz.Programı kaldırmayıp hergün giriş yapiyorsunuz böylece 4-5 program yükleyerek bile 10 $ kolaylıkla kazanabilirsiniz.Pek çok ödeme alma seçeği mevcut.Karmacoin ile bakiyenizi ZP olarak alabilirsiniz.




Bu benim referans numaramdır.Facebook ile oturum açın.İstenilen kod yerine bunu yazın.Yazan kişilere 7/24 destek veriyorum.

AY03252






WR ile ZP Çekme

Sosyal Ağlarda Paylaş:
Sayfa Linki:
Sitene Ekle:
Forum'da Paylaş:

Gökhan Küsmenoğlu
Hayatını CrossFire'a adamış varlık türü.2009 - ∞ ♥ #göku #GROVE4LIFE #gökuwashere

''Telefon kullanarak bedava zp kazanma!'' Bu yazı; 17 Ocak 2016 Pazar tarihinde

1 yorum:

  1. Mücahit Sever17 Nisan 2016 11:20

    Ben bi kere 10 $aldım zp yi de aldım ama şuan daha 6 $ oldu uğraşıyom hala :D

    YanıtlaSil